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Politique de remboursement

POLITIQUE DE REMBOURSEMENT
La satisfaction de nos clients est primordiale. Si vous n’êtes pas entièrement satisfait du produit que vous venez de recevoir, nous ferons de notre mieux pour répondre à vos besoins et procéder à un échange ou un remboursement.
Dans un premier temps, s'il vous plait nous contacter au 1-855-293-0300 ou via info@oystersandcaviar.ca afin d'établir un premier contact et comprendre la nature du problème et d'essayer ensemble de trouver une solution pour régler la situation au plus vite.
CONDITIONS
Signalé la situation dans les 24h après réception.
Le retour de produits doit être effectué dans un délai de 7 jours ouvrable suivant la date d’achat.
Oysters and Caviar procède seulement à un remboursement si le produits et retourné dans son emballage d'origine.
Si les trois conditions mentionnées au dessus ne sont pas remplies, nous ne pourrons malheureusement pas procéder à un retour et ou un remboursement de vos produits.
OYSTER AND CAVIAR ne saurait toutefois garantir que les produits répondent aux attentes gustatives personnelles de celui qui les consommera.
Les produits périssables ou en semi conserve devront être conservés au réfrigérateur entre 0°C et + 4°C dès réception.
Aucun retour ou remplacement ne sera accepté après expiration de la date limite de consommation mentionnée sur le(s) produit(s).
MODALITÉS DE REMBOURSEMENT
Si toutes les conditions présentées ci-dessus sont respectées, et si vous souhaitez un remboursement plutôt qu’un échange du même produit ou son équivalant, O&C vous remboursera le montant correspondant au(x) produit(s) retourné(s), selon le même mode de paiement effectué lors de l’achat.
EXCLUSIONS
Certains produits sont exclus de la politique de retour et de remboursement de O&C, ils ne pourront ni être retournés ou faire l’objet d’un remboursement ou un échange ;
· Les cartes cadeaux · Les produits en liquidation ou ventes finales
RETURNS
Our policy lasts 7 days. If 7 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange. 
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging. 
Additional non-returnable items:
- Gift cards.
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase. 
There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)
- Any item that is returned more than 7 days after delivery.
Refunds (if applicable) 
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. 
Late or missing refunds (if applicable) 
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again. 
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. 
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted. 
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at order@oystersandcaviar.ca. 
Sale items (if applicable) 
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded. 
Exchanges (if applicable) 
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at order@oystersandcaviar.ca and send your item to: 1126378 Canada Inc., 185, 7e Avenue Lasalle, Montréal QC H8P 2M2, Canada. 
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you. 
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return. 
Shipping
To return your product, you should mail your product to: 1126378 Canada Inc., 185, 7e Avenue Lasalle, Montréal QC H8P 2M2, Canada 
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund. 
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary. 
If you are shipping an item over $75, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

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